FAQ

Heb je een vraag? Grote kans dat je het antwoord kan vinden in onze FAQ. Staat je vraag er niet bij? Neem contact met ons op, we helpen je graag!

    • Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen.
    • Als je geen bevestiging van je bestelling hebt ontvangen, kan dat komen door:
      Je hebt misschien een verkeerd email adres ingevuld
      De bevestiging is in je 'spam' folder terecht gekomen
      Je order is niet afgerond
      Je order is ontvangen, maar door een fout aan onze kant is er iets niet goed gegaan
      Neem contact op met onze klantenservice als je er zeker van bent dat het niet een van de eerste 3 punten is. We controleren dan zo snel mogelijk wat er mis is gegaan. Stuur ook de naam en email adres mee waar je de bestelling mee geplaatst hebt, zo kan onze klanten service je snel helpen.

    • Waar kan ik de status van mijn bestelling bekijken?
    • In 'mijn account' kan je de status van de bestelling inzien. Als je niet kan of wil inloggen, vul dan je ordernummer in. Het ordernummer begint met PX.. We sturen je ook een email zodra de bestelling ontvangen is en verzonden wordt.

    • Hoe kan ik mijn bestelling aanpassen of annuleren?
    • Als je je bestelling wil annuleren, neem dan contact op met onze klanten service. Vergeet niet de gegevens van je bestelling (ordernummer, naam en emailadres) mee te sturen. Zo kunnen we je het snelste helpen. Wil je je bestelling aanpassen, dan annuleren we je bestelling en kan je een nieuwe bestelling plaatsen. Onze klanten service helpt je graag.

    • Kan ik een design wat ik eerder gemaakt heb herbruiken voor een nieuwe bestelling?
    • Helaas is dat niet mogelijk. We bewaren je ontwerp enkel als kant-en-klaar ontwerp. Je zal hem dus opnieuw moeten maken.

    • Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?
    • Elke bestelling wordt op maat gemaakt nadat de betaling ontvangen is. Onze DesignHoesjes en DesignTasjes zijn binnen 24 uur klaar om verzonden te worden. De DesignSkins zijn binnen 48 uur klaar. Zodra de bestelling klaar is, sturen we je een email zodat je goed op de hoogte bent.

    • Hoe lang duurt de verzending?
    • We send our items with GLS, DHL or Deutsche Post. The postal delivery takes 2 to 3 days within Germany. For shipments to Austria, Switzerland and other european countries you can expect a delivery withing 4 to 6 days. If you don't receive your order within 7 days, please contact our customer service and we'll take the necessary steps to ensure your order reaches you.

    • Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
    • We accepteren veel verschillende betaalmogelijkheden. Je kan hier een overzicht vinden van alle opties.

    • Waneer wordt mijn betaling via PayPal verwerkt?
    • PayPal betalingen worden handmatig gecontroleerd, hierdoor kan het wat langer duren. Zodra je betaling verwerkt is, sturen we je een email.

    • Wat gebeurt er als mijn bestelling beschadigd aankomt of als er iets anders mis is?
    • Yes. If you don't receive the article you ordered or if it damaged you will get a replacement. If this happens, please contact our customer service.

    • Kan ik mijn bestelling terugsturen als ik niet tevreden ben?
    • Ja dat kan. We doen niet moeilijk. Stuur je bestelling naar ons terug. Vergeet niet onze retourformulier bij te voegen, anders kunnen we hem niet in behandeling nemen.

    • Wat zijn DesignSkins®?
    • DesignSkins® zijn op maat gemaakte stickers voor jouw gadget. Niet alleen zien ze er erg cool uit, ze beschermen je gadget ook tegen krassen. Overtuig jezelf van de top kwaliteit van onze DesignSkins®, we bieden namelijk een 100% geld-terug tevredenheids garantie. DesignSkins® worden gemaakt van speciaal vinyl folie. DesignSkins® hebben speciale luchtgaatjes die ervoor zorgen dat er geen luchtbellen tussen je DesignSkins® en je gadget komen. Ook zorgt dit ervoor dat je hem zeer precies kan plaatsen op je gadget. Zit hij niet goed, haal hem eraf en plaats hem opnieuw. Dit kan echter enkel als je hem net geplakt hebt. De DesignSkins® verwijder je eenvoudig zonder dat er vieze plekresten overblijven.

    • Van welk materiaal zijn de DesignTasjes gemaakt?
    • De buitenkant is gemaakt van kunstleer. Het kunstleer is voorzien van leerstructuur. Aan de binnenkant vind je een zachte fluwelen bescherming. Je gadget wordt op zijn plek gehouden door een hardcase.

    • Wat is de basiskleur van een DesignSkins®?
    • DesignSkins® zijn op maat gemaakte stickers voor jouw gadget. Niet alleen zien ze er erg cool uit, ze beschermen je gadget ook tegen krassen. Overtuig jezelf van de top kwaliteit van onze DesignSkins®, we bieden namelijk een 100% geld-terug tevredenheids garantie. Zelfs op ontwerpen die je zelf hebt gemaakt! Ontwerp eenvoudig je eigen skin! Kies een foto of afbeelding en begin met ontwerpen!

    • Ik kan mijn gadget niet vinden in je shop? Kan ik wel iets ontwerpen?
    • Als je jouw gadget niet kan vinden, neem dan contact op met onze klantenservice. We laten je dan weten of er plannen zijn om jouw gadget toe te voegen.

    • Mijn DesignSkin® past niet helemaal, er is nog een randje van mijn gadget zichtbaar.
    • Vanwege technische redenen kan het bij sommmige gadgets voorkomen dat we niet een compleet passende skin kunnen maken. De reden hiervoor is de vorm en oppervlakte van jouw gadget. Om ervoor te zorgen dat de skin perfect past en niet loslaat, kunnen we niet altijd de complete oppervlakte voorzien van de skin.

    • Zijn de ontwerpen in de shop ook in andere kleuren te krijgen?
    • Nee, helaas niet.

    • Ik ben op zoek naar een specifiek ontwerp wat ik niet in de shop kan vinden (bv je favoriete film en sport team). Kunnen jullie mij helpen?
    • Neem contact op met onze klantenservice en we proberen je zo goed mogelijk te helpen. Je kan zelf ook contact opnemen met de maker van de afbeelding en vragen of je deze mag gebruiken.

    • Zit er een verschil tussen wat ik op scherm zie en hoe het geprint wordt?
    • Ja, er kan wat verschil inzitten. Elk scherm toont kleuren weer net iets anders helaas. Het verschil zal echter niet groot zijn.